FAIL (the browser should render some flash content, not this).
USŁUGI
  • ANALIZA POTRZEB INFORMATYCZNYCH I DORADZTWO
  • TWORZENIE OPROGRAMOWANIA NA ZAMÓWIENIE
  • USŁUGI WDROŻENIOWE
  • MIGRACJA DANYCH
  • INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAM
  • SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY


ANALIZA POTRZEB INFORMATYCZNYCH I DORADZTWO
Analiza potrzeb polega na rozmowie z Klientem i ma na celu określenie jego oczekiwań od systemu informatycznego. Na tym etapie jest także wykonywania analiza możliwości integracji z istniejącą infrastrukturą informatyczną.
Właściwe rozpoznanie potrzeb jest najważniejszym etapem przed podjęciem decyzji o wyborze rozwiązania.
Wskazujemy klientowi jakie nowe możliwości w pracy daje mu system informatyczny, których realizacja wcześniej była dużo trudniejsza lub nieosiągalna. Pomagamy w poprawie ergonomii pracy.
Doradzamy również w zakresie wyboru sprzętu i oprogramowania oraz wzrostu efektywności podejmowanych przez klienta działań.


TWORZENIE OPROGRAMOWANIA NA ZAMÓWIENIE
Tworzenie oprogramowania jest procesem wieloetapowym. Obejmuje zaprojektowanie ogólnej architektury systemu, a następnie realizację projektu z wykorzystaniem narzędzi programistycznych opartych o najnowsze technologie, dzięki czemu możliwe jest zapewnienie bezpieczeństwa i efektywności działania tworzonej aplikacji.
Bardzo ważnym elementem jest dostosowanie systemu do specyfiki instytucji i indywidualnych wymagań użytkowników (kastomizacja).
Szczególnie istotne jest też przetestowanie stworzonego produktu.
Jest to bardzo złożony proces, który obejmuje:
testy zgodności zachowania systemu z przyjętymi wcześniej założeniami,
badania przydatności systemu w realizacji zadań instytucji,
ocenę bezpieczeństwa systemu w zakresie poufności, integralności, zabezpieczenia przed utratą danych i podatności na próby naruszenia bezpieczeństwa systemu,
ocenę zgodności systemu z przepisami i wiedzą z danej dziedziny,
testowanie programu po wykonanych w nim zmianach,
testowanie wydajności systemu w warunkach obciążenia go pracą na dużej ilości danych.
 

USŁUGI WDROŻENIOWE
Wdrożenie jest jednym z najważniejszych etapów tworzenia systemu. Użytkownik uczy się sprawnego i pełnego wykorzystywania możliwości systemu i ma na tym etapie możliwość zgłaszania swoich uwag i życzeń zarówno co do jego treści jak i formy.
Dobra komunikacja z Klientem jest czynnikiem o decydującym wpływie na sukces projektu.
Etapy wdrożenia:
organizacja wdrożenia,
instalacja oprogramowania i konfiguracja,
migracja danych, jeśli wcześniej działał inny system,
szkolenie użytkowników i administratorów,
przygotowanie do uruchomienia,
eksploatacja systemu.

MIGRACJA DANYCH
Celem migracji danych jest przeniesienie informacji z dotychczas użytkowanych systemów do nowego systemu.
Dokonujemy wówczas również aktualizację, uporządkowanie i standaryzację danych. Jest to złożony proces, który należy przeprowadzić bardzo sprawnie, aby zapewnić ciągłość pracy.


INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAMI
Bardzo często istnieje potrzeba integracji wprowadzanego nowego elementu z działającymi już w instytucji systemami. System musi mieć także możliwość dwukierunkowej współpracy z systemami zewnętrznymi. Najczęściej ta współpraca polega na przekazywaniu i odbieraniu danych w określonym formacie.


SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY
Realizujemy usługi serwisowe dla klientów w systemie ciągłym (całodobowo, we wszystkie dni). Czas reakcji na zgłoszenie problemu wynosi do 72 godzin.
Usługi te obejmują pełny zakres zgłaszanych przez użytkownika problemów.
Zapewniamy w ten sposób sprawne działanie systemu informatycznego.
Wsparcie techniczne jest świadczone zdalnie (telefonicznie, media elektroniczne) lub w siedzibie Klienta.
Proponujemy korzystne warunki serwisu pogwarancyjnego.

 

mct projekt © 2006